en bra vecka.

Jag har inte bloggat på snart en vecka och allvarlig talat har jag inte haft tid, eller jag har inte tagit mig tid till det.

under veckan som gått har jag firat jul, som firades hemma hos farmor och arne med pappa och syster. varit på busfabriken i helsingborg med anton och hans syster, hennes man och deras tre barn. super mysigt och jag och anton hade nog mer roligt än barnen. shoppat lite,  sen har jag bara haft det mysigt med anton, det gillar vi.  jag har även varit på banhof och dansade loss. det har med andra ord varit en bra vecka.

nu ikväll kommer emma hit, blir slappe precis som vanligt antar jag. jag är jätte förkyld och har ingen ork till att  göra något. imorgon blir det mer shopping. me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0