en liten del av det nya.

Nu har jag gjort det igen. Och nej, jag har inte gjort någon dum-emelie-grej, sånt som bara jag kan lyckas göra. Utan jag
har startat en ny blogg. Tredje gången, för att vara exakt. Misslyckas jag med denna, ja, då slutar jag blogga eller så fortsätter jag. För en ny tänker jag då inte göra. Tyvärr kan ni inte gå in och läsa gamla inlägg från mina två andra bloggar, rensat alla inläggen och så, mest för att jag trodde att det skulle liva upp och få bort den där jobbiga med bloggen. Men icke. Det här är en liten del av det nya som jag kommer att förändra 2009, då kan man tänka sig varför jag börjar blogga nu, i slutet av 2008 istället för 2009, då det är ett nytt år. Jo, för jag måste få skriva av mig. Jag kan inte vänta med det, jag älskar att blogga. Det får mig att må bra helt enkelt.

Blogg designen är inte klar, jag ska fixa och trixa mer med den, för jag är långt ifrån nöjd även om den ser bra ut redan nu. Det är påväg mina vänner. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0