min göra lista, såhär i slutet av året.

I mitt lilla huvud har jag ständigt en liten att göra lista, jag skriver sällan ner den men nu känner jag att jag inte orkar ha den kvar i huvudet.

♦  klara av julafton och allt vad julen innebär. julstress, julhandla, m.m.

  städa hela lillhuset, något sådär noga.

städa och rensa i garderoben

♦ fira nyår med anton, fille och malin. heja 2009!

♦ varva ner och ta det lugnt. stress är inte bra för själen.

♦ fixa med allt inför skolan, hemprov i historia/ stor uppsats ska skrivas klar, ( annie, när ska vi träffas? ), öva på engelskan muntlig/skriva klart den skriftliga delen, sen är det säkert något mer som inte jag kommer ihåg nu.

♦ färga håret.

♦ bli av med allt det dära jobbiga som hänger över en som ett mörkt moln.

♣ fixa biljetter till Stockholm.  fixa med resa utomlands. jag vill, anton! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0