mys dag

nu sitter jag här, borde sovit för flera timmar sen - jag är dödstrött. spelar musik, min fina pojkvän har ju fixat högtalare till mig/ oss. gladis för det! spelar kanske lite för väl högt, men allt för att förska störa sis och hennes kompis. yes, är på rethumör och anton är inte här. det var ju synd kan man tänka.
idag har jag haft det mys med anton, fram till tre tiden. gjorde vid mig och tog tåget till åstorp för att sedan byta till buss, som skulle ta mig och emma till hyllinge. jag, emelie gustavsson har frivilligt,gått och sett några människor från idol. menar, nej. tänker inte ens gå in på det. men dom var bra, robin var bäst. kevin, hur kunde han vinna? antingen är jag döv eller så är resten av sverig, lite fusk är det ju att han varit med i maltas melodifestival. stort f på fusk.


imorgon ska jag ut och knuffas med en massa jobbiga svenskar, suck. jag har handlat två av sju julklappar. känner mig inte ett dugg lyckad detta året, men har mina anledningar och det är faktiskt okej. att få lite smått panik och ätas upp av magsår ( som jag faktiskt är påväg att få ) är lite av en emelie-grej. jag ska även sova hos anton efter väla och besök på lite andra ställen. mys!

på onsdag, självaste julafton ska jag, pappa och sis ner till malmö för att spendera eftermiddagen/ kvällen där. hos farmor och arne, som jag inte sett sen påskas. hur det där gick till vet jag knappt själv,mer än att vi inte har så bra kontakt med henne, men det sa sig själv. bättring på det inför 2009? tror det ska bli ett av mina många nyårslöften. efter farmor ska vi tillbaka till mamma,öppna hennes julklapp/ar. jag vet vad jag ska få redan och är helnöjd, lite tråkigt kanske men ja, så är det att bli vuxen.

på torsdag är det exakt 6 månader till jag blir 18. ( läs: fest ), som jag längtar och började räkna ner för tre månader sen. jag och emma har redan planerat lite, vi ska ut på fredan, min dag är på torsdagen så det blir perfect. längtar!

fredag är det paaaaaaaaaaaaaaaaartyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, banhof här kommer vi! se upp ;) , även shopping står på listan.

nu ska jag sova, så jag orkar imorgon. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0