Nyårsafton

När jag var liten hyrde vi alltid filmer till mig, syster och de barnen som var hos oss och firade. Filmerna skulle hålla oss sysselsatta fram till 12, då raketerna skulle smälla. Det var mysigt och vi hade mycket godis och humöret var på topp. Jag kan sakna det, att vara liten. Bekymmer var ingenting man funderade över och det mesta var bra faktiskt.

Idag, många år senare än filmtittandet hela kvällen, ska jag fira med Anton, Filip och hans flickvän Malin. Äta tacos och ha det mysigt. Jag har aldrig varit fest-tjejen även om det är jätte roligt att gå på fest, men att vara hemma och mysa är mer Emelie. Och jag ska göra det jag vill, inte tvärtom. Jag hoppas på en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0