nytt nytt nytt!

Jag har fått en ny säng, en dubbelsäng rättare sagt. Jätte mysigt och äntligen slipper jag och anton plåga våra stackars ryggar. Tack mamma och stefan! Så nu ikväll har vi satt upp dem och fixat på rummet.

Jag längtar till mellan dags rean, då ska det inhandlas nya kläder och framför allt, nya partyskor. De jag har nu är, på något konstigt sätt och jag skyller på alkoholen, hackiga i klacken och skavda. Vilket inte är snyggt. Och de är snea på grund av mina fossingar. Dax för nya med andra ord. Underkläder är också något jag behöver och tröjor. Egentligen en helt ny garderob, men vill inte få ångest så nämner bara ett få tal av allt det jag behöver.

Nu ska jag gå och pussa på anton som ligger i den nya sängen, me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0