Äntligen fredag!

Idag busade vi till det ordentligt och skippade mattelektionen, skyllde på att vi ville se esteterna spela på torget men vi tog tåget hem istället, jag och Selina. Kom hem vid halv ett, shortsen åkte på och sen blev det att jag tog en bok från hyllan och gick ut och satte mig, lite lite färg har jag fått och lyckades somna en stund också. Mycket härligt och otroligt skönt.

Senare idag kommer min man och hämtar mig ( här hemma eller på stationen i Klippan? ), iaf så tänkte jag att vi skulle grilla något gott ikäll. Jag har mina planer men inte säkert att det går, är jätte sugen på en grillad korv eller något, helst skulle det varit vid havet men ja, vet hur han är med den saken.....

Nu ska jag gå ut och lägga mig en stund till, tråkigt att det blåser bara.. Ingen höjdare direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0