Emelie Gustavsson

Jag har fått en del nya läsare på sista tiden och därför tänkte jag skriva lite om mig själv, så här kommer en kort presentation av mig själv.

Mitt namn är Emelie Gustavsson, men kallas oftast för Ems och jag kommer från skåne. Jag bor tillsammans med min mamma, hennes man - min pappa2, och jag har tre syskon ( två lillsystrar och en lillebror), och den fjärde är påväg och beräknas komma i november/ december. Det ska bli jätte roligt att få ett syskon till, man kan aldrig ha för många. Jag är tillsammans med Anton och vi har snart varit tillsammans i ett halvår. ♥ Min pappa bor i Stockholm sedan några år tillbaka.

Jag blir 18 den 25 juni och är håller på att ta mitt körtkort. Går andra omvårdnadsprogrammet och trivs som fisken i vattnet men linjen - dock hade jag gärna gått på en skola. Tar studenten om ett år och jag ska läsa vidare direkt efter till sjuksköterska. Ska alltså inte ta ett vilo år som de flest gör, utan jag tycker det är lika bra att börja plugga vidare när man endå är inne i det. Mitt slutmål är barnmorska. På min fritid är jag med kompisar, träffar Anton och ibland blir det fest.

I bloggen skriver jag om min vardag men även om lite mode, det som jag tycker är snyggt själv. Det är alltså inte en modeblogg i första hand även om det är otroligt roligt med kläder, skor och allt som hör till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0