Får mig att glömma

Dagen har varit helt okej, lite små seg men är inne i någon konstig trött period nu, får se om det går över snart.

Till middag blev det pizza, gott men så jäkla onyttigt. Måste sluta med att äta så mycket onyttigt, nu får jag inte träna på ett bra tag heller och vad jag gör? Jo, jag kränger hela tiden. Aja baja! Ikväll blir det att jag åker till Anton när han meckat klart med sin bil, hoppas det inte blir för sent bara... man vet ju hur killar är med sådant.

Imorgon har jag bara en lektion, svenska. Men ska inte gå, pratat med läraren. Kan behövas, jag trodde att det skulle bli lätt att gå i skolan, att jag orkar osv, men det gr jag egentligen inte. Bryter ihop när jag kommer hem för jag är så himla trött. Pratade även med idrotsslärare och nu är det fixat. :) Innan önskade jag att jag blev sjuk, nu ångrar jag det och undrar om det var så smart att önska en sådan sak - den slog in trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0