Måndag

Har inte skrivit på någon dag då det varit fullt upp. Igår jag på 2 års kalas för Sally. Åt pannkakor, bullar och så var det tårta. Smarrigt och mycket roligt. Åkte sen hem till mig för att äta grillat, det satt fint det också.

Sitter i skolan just nu och har op, måndagarna är så sega då vi har op från halv tio till halv tio och därifrån två lektioner historia, ungefär, Lång timme är det i alla fall.

Idag fyller Sally år så ska åka iväg efter skolan och köpa present, det är ganska lätt att hitta något till en två åring, blir nog någon docka eller liknande. Kläder fick hon massor av igår, inte för att man kan få för lite.

Nu ska jag fortsätta med arbetet, så jag kommer någon vart med det. puss!



Kommentarer
Skrivit av: Nakenhunden

Vilken fin bild på dig!!

Allt är bara bra med mig!!

Händer i veckan?

Kramar

2009-04-27 @ 14:01:14
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0