mycket skolarbete

Sorry för den dåliga uppdateringen idag men har verkligen fullt upp. Idag var det min första "riktiga" skoldag på tre veckor. Kändes inte sådär jätte lönt då vi sitter mer på torget än vi är på lektionerna. Sitter just nu och försöker få ihop en samhällsuppgift, går inte sådära jätte bra då jag ine varit på fyra lektioner och fick bara en snabb instruktion av läraren när jag var i skolan en snabb runda för någon vecka sedan. Känns inte som det kommer gå sådära jätte bra, men gör mitt bästa. 

Tror även vi ska beställa lite kläder senare ikväll, tänkte visa vad jag ska klicka hem.

Kommentarer
Skrivit av: Nakenhunden

Hej hej!

Har du haft ett bra lov och en bra påsk?

Kramar

2009-04-15 @ 08:52:09
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0