mysig helg

jag har lärt mig att inte visa känslor inför dig. jag hatar mig själv för det.


Dålig uppdatering i helgen, eller ingen alls faktiskt. Beror på att jag inte prioriterar datan alls, kollat min mejl och bilddagbok snabbt men inte mer. Helgen har varit jätte mysig och framför allt roligt. Tog ju tåget i fredags till Anton, blev hämtad på stationen och när vi varit hos han en stund körde vi till hans syster och familj där det bjöds på pizza och en bra film. I lördags blev det shopping, köpte ny jacka. :) bild kommer imorgon. På kvällen blev det hem till hans syster igen, massa bus med barnen och även en pizza bit slank ner, mycket skratt och trevligt folk.

Idag har det varit slappe, körde ut till hans syster igen, en liten stund blev det. Sen hem till mig för att sova ut, skönt och det behövdes. Har tittat lite på tv och läst Flyga drake, är helt fast och den blir förmodligen utläst ikväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0