Tisdag

Hittade en jätte fin dockvagn i trä till Sally igår. Rosa med en gul krona på, jätte fin! Och den är visst populär, Anton fick ett mms tidigt imorse och där var en bild på henne när hon kör runder med den. Roligt att hon tyckte om den! :) SItter just i skolan, har op som vanligt. Skriver arbete, har svårt att koncentrera mig men det får gå, fått skriva en del på på mitt arbete. Skriver om bulimi, tycker det är intressant och redan lärt mig en hel del nya saker om det.

Jag hade tänkt komma igång med bloggandet på riktigt nu men det blev visst inte så, då det är mycket i skolan. Sen det fina vädret gör att man ointe vill sitta inne framför en data. Det kommer att bli ändring på det och nu ska jag återg till mitt arbete. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0