Torget

Just nu sitter jag och några i klassen på torget, som är som en samlingsplats för eleverna, här finns cafeteria och en massa bord/stolar. Alla träffas här på raster, håltimmar och det är smart tänkt. Vi jobbar med vårt arbete i op, läraren är sjuk så det blir inte samma press på att göra något som när han är här, dock skriver många av oss. Antagligen för att vi vill bli av med det... :)

Idag ska jag hem och plugga, mycket prat om skolan - jag vet men det är det som kretsar i huvudet på mig nu. Har ganska mycket att göra och jag lovar att bloggen kommer bli roligare om några veckor.

Kommentarer
Skrivit av: Nakenhunden

Hejsan! Jag hade en jättebra helg!

Själv?

Kramar

2009-04-21 @ 10:37:52
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0