våren är här + dagens fråga

Vaknade av att en liten solstråle hade smygigit igenom rullgardinen, det var ett bra tag sen man vaknade på det sättet, varm i rummet var det också. Hade äen fått en sms av Anton, han jobbar ju ons-tors och han skickar oftast när han är påväg till jobbet, tycker om att vakna och se ett sms från honom. Det gör dagen lite grann.

Just nu ska jag strax börja skriva på mitt historia arbete, not fun. Men tänkte att jag gör det nu på morgonen så kan jag gå ut och sitta ute och läsa lite senare, plugga lite. Men först när det är varmare. Igår var det ju 15 plus ute, ååh. Det är så himla härligt att våren är här. Har bytat ut min vinterjacka och höstjacka mot mina vårjackor, fast jag måste köpa nya. Vill ha en vanlig och en "skinnjacka" .  Kommer passa min nya stil lite grann. 

Tänkte börja med " Dagens fråga "  lite då och då och här kommer den första. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0