lista



1. Lauren Condrad. Hur snygg är hon inte?



2. PimPim. Jag riktigt älskar det, mums. orginal ska det vara såklart.



3. Melissa Horn, jag fullkomligt älskar hennes röst!

4. Grey's anatomy. äntligen är serien tillbaka, jag kommer sitta klistrad vid tvn varje onsdag kl 21.00.



1.  Snö. När ska våren komma? Jag väntar.....

2. Blondinbella. Visst, hon har förvånat mig och hon har jobbat hårt för att vara där hon är idag men herregud, människan kan inte ens handla i en vanlig mataffär? Hur svårt är det egentligen? Kom ner på jorden, tack.

3. Bilddagboken. Min lillasyster på 10 år har nyss skaffat sig en, vad hände? Facebook nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0