mys med mina tjejer.

Veckan har rusat förbi och det är fredag igen, redan tänkte jag imorse!? Dagen i skolan har varit sådär, klarade av att vara själv på privat - jag har konstiga ideer för mig. och på engelskan fick jag knappt fram ett ljud och blev tillsagd av läraren, att såhär kan det inte fortsätta. jahapp, så ligger det till.

nu ska jag ägna några timmar åt att städa, tjejerna i klassen kommer ikväll. tyvärr kommer bara tre stycken hit, så vi blir fyra. men det gör ingenting - det bli skoj endå! jag vill att min älskling ska komma till mig senare ikväll, lillsyrran ska inte sova hemma och jag börjar bli rädd för att sova ensam. dock är jag inte ensam men kan ine kommunicera med dom och det blir bara jobbigt och obehagligt. vi får se vad som händer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0