redan tisdag?

Visst är det lite små lustigt när man får en stämpel, och att den sedan inte stämmer? Jag har tydligen fått pluggis i pannan. Flera ser mig som en sådan och ja, vad ska man göra och säga? Detta stämmer självklart inte! Däremot tycker jag det är viktigt att man sköter skolan och gör jag en uppgift lämnar jag sällan in den halvdan. Jag tycker alltid att jag skriver för lite och skulle helst vilja se ett mvg/ vg innan jag hunnit lämna in uppgiften. Jag är fixerad vid att det måste vara bra, helst ska det vara bäst. Jag ska vara bäst. Och nu menar jag inte att jag ser ner på mina vänner, snarare tvärtom. Jag har helt enkelt för höga krav på mig själv och det fick jag redan i nian. Det var bra då, då jag har jobbat mig upp till där jag är idag, jag var där innan också men insåg det inte förens en lärare idiotförklarade mig. När hon sa sina ord, kände jag mig värdelös men använde min ilska för att visa att den satans kärringen ( ursäkta!) hade fel. Och visst hade hon det.

Nu när jag sitter här med en op-uppgift blir jag hetsig och nära till gråten. Jag tycker inte det är bra och det räcker inte. Jag blir så fruktansvärt trött på mig själv, det är inte mycket med mig själv som jag tycker illa om - men det här tar priset. Att ha för höga krav på sig själv suger faktiskt.


Kommentarer
Skrivit av: Lisa

jag har också alldeles för höga krav på mig själv .. inte roligt.

2009-02-13 @ 07:51:26
URL: http://wlisa.blogg.se/
Skrivit av: Nakenhunden

Hejsan!!

Tack för din åsikt!! :)

Så du går omvårdnad!

Trivs du??

Kramar

2009-02-13 @ 07:53:36
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0