Torsdag

Vaknade tidig imorse och såg att det snöade ute. Roligt tänkte jag som har feber och fryser röven av mig inomhus, vad kommer jag då göra utomhus? Njeee, har satt på mig strumpbyxor under jeansen, vanliga strumpor och såna höga knä strumpor - nu kan jag inte frysa. Min fina, vita, mysiga tröja med stor krage åkte också fram. Är inget stor fan av just denna  tröjan men idag passar den perfekt. Varm och skön. Har dock en känsla av att jag kommer frysa endå. suck!

Bytade nyss ut tröjan med stor krage mot systers ljusrosa kofta från gina och ett vitt linne under. det blev för varmt, hoppas nu hon inte dödar mig bara, äsch. får säga att hon får låna något av mig. vad som. :)

nu ska jag packa det sista och sen cykla till stationen, ska cykla lite tidigare än vanligt för det är ju snö ute, vet inte hur det ser ut när man kommer närmare byn, kanske är dom ute och skottar bort snön? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0