can't hold us down

Dagen har varit bra, fick sovmorgon imorse och det behövdes. Det finns inget skönare än att kunna sega på morgonen när man gör vid sig, hatar att stressa. Mina converse åkte fram idag också, mina bajsbruna. Köpta när jag gick i åttan, alltså för 3-4 årsen. De är som helt nya, förutom att Ronja märkt dom för livet. ( vi har gått i samma klass sen i sexan och går nu andra året på gymnasiet, lång tid! )

Ikväll ska jag förmodligen ut och gå, och sola. Ska försöka få med mamma på det sist nämda, tråkigt att sola själv, plus att jag orkar inte cykla ner dit efter rundan. Eller så tar jag det innan jag går hem, nå, det får tänkas på det saken.


I skolan lyssnade vi på Christina Aguilera-Can't hold us down feat Lil Kim och den låten tog mig genast tillbaka till den delen av mitt liv som var jobbigast, när jag mådde som dåligast. Den gick om och om igen på min cd-spelare i mitt rum och jag sjöng livligt med, så sitter och lyssnar på den nu och blev genast några år yngre.

Kommentarer
Skrivit av: Anton :)

du är inte så gammal <3

2009-01-28 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0