Isprinsessa

Jag blir så irriterad på blogg.se ibland,för en dag sen skrev jag två inlägg som aldrig kommit upp i bloggen? Gah, blir så arg!

Igår åkte jag och Emma skridskor, super roligt! Trots att jag flaxade med armarna hela tiden och kunde inte åka lika snabbt som henne, hon hade nämligen kill-skridskor och jag mina tjej... När jag var mindre vägrade jag att ha killskridskor och led med tjejkompisarna som fick låna såna, vi alla tyckte det var hemskt. Eller var det mest jag som tyckte så? Vi drack varm oboy, precis som man gjorde när man var iväg och åkte med skolan. Mysigt!

Idag ska jag plugga, ska nämligen träffa Annie imorgon och skriva på vår historie uppsats. Det är jätte roligt med historia men när man får en sån här stor uppsats att skriva och när det ska skrivas på ett visst sätt, nej då blir det bara jobbigt. Just nu är allt runt omkring jobbigare än själva texten.

Låg och tittade på A innan , som fortfarande sover, han är så söt. Och det bästa är att han bara är min min min. Ska nog väcka honom nu, jag vill ut och gå i det fina vädret. Dock är det svin kallt men det är mysigt endå, Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0