k.ä.r.l.e.k

Helgen har varit mysig, mer än det. ord kan inte förklara. tycker om att ligga nära, känna andetag och pilla i håret när man ser på tv. tycker om att bara vara och att få känna att man blir mer kär för varje dag som går. visst är kärlek härligt?

just nu bubblar känslorna inom mig. jag har alltid varit en sådan person, känslig och alltid haft oerhört många känslor, både bra och dåliga. att jag är som jag är idag, jag vet inte varför - om det är min 'härliga' lingonvecka som gör detta eller om det bara är jag. jag vet inte. ibland blir det så.

tänkte ta mig en lång, varm dusch för att sedan göra klart allt inför imorgon och sen gå och lägga mig, kan behövas. behöver sova ut. ny dag imorgon, skoldag. har oerhört mycket i huvudet nu, bara skolarbete och plugg. på något sätt lyckas jag trycka undan och det blir inte lika stressigt som förr. jag tar det som det kommer och jag kan faktiskt inte göra mer mitt bästa. man är ju trots allt mänsklig.

imorgon tänkte jag lyxa till det till frukosten, då jag är ensam hemma från halv åtta tiden, ( börjar själv inte förens vid halv 10 och tar bussen vid 9. ) det är inte ofta det händer, nå vi får ju se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0