Onsdag

Varit en konstig men rolig dag. Började med att jag vaknade upp ur en mardröm och har sen dess känt mig förföljd. Läskig... Skolan rullar på som vanligt och jag längtar redan till nästa lov, varje dag nu i några veckor framöver har vi något att göra och tempot är högt. I omvårdnad har vi en ny lärare, eller ja i tre veckor fram. Extremt dåligt av skolan/ kommunen att tillåta detta. Vi är trötta på att byta lärare och betygen blir inte rättvisa. Läraren är i alla fall inte bra och blir irriterad bara jag ser henne. De talar till oss som vi gick på högstadiet och aldrig hört talas om psykoser och liknande. Vilket vi har, då det enda vi gjort sen vi började i tvåan, är att prata om psykiatri. Börjar bli smått tråkigt och snart öppnar jag munnen och säger något. För en förändring måste det bli. Nog om detta...

Också varit extremt trött idag och har ont i mina körtlar i halsen. Sjukling är vad jag är och vi som har julrundan imorgon på idrotten. Den har tydligen funnits i 20 år!? Tur att man kan fuska, lite i alla fall. :)

Nu ska jag gå och starta en maskin tvätt och sen rymma upp här, ser ut som andra världskriget om inte värre. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0