torsdag

Första skol dagen idag, helt okej. Satt kvar efter med Annie, gjorde vårt historiearbete, nästan klara, känns underbart. Kom hem alldeles försent, enligt mig. Mörk när man cyklade hemifrån ( nästan i alla fall ) och mörkt när man kom hem.  Det säger ju bara en sak; skolan tar på dok för mycket tid.

Har inte gjort något vettigt sedan jag kom hem, känns bra det med. Ibland behövs det också. Skrivit ut mitt nya schema, nu ska jag bara hitta till en ny sal,  b107?  hjälp!? det är väl precis att jag hittar dit vi har våra lektioner nu, haha! ibland är jag totalt hopplös.

Nu ska jag duscha, sen sängen. Den ropar på mig lite smått, ska faktiskt bli skönt att få sova... Älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0