vikariat

igår sökte jag jobb, vikariat på ett äldreboende där jag hade min praktik i ettan. Nyss slog det mig; tänk om jag glömt allt!? Tänk så kommer jag inte ihåg hur man gör osv, hur man lyfter rätt, räknar fel på medicinerna ( jag ska självklart göra en deligation ), åh. Hoppas jag får det, jag har ju räknat med att jag ska jobba i sommar. Vägrar sitta hemma en hel sommar medans alla kompisarna jobbar, precis som  förra året. Det låter så vuxet också, vikariat. Iiih. Håll tummarna!

Igår fick jag en ny kurs på schemat, då vår terminen började i måndags. Privatekeonomi och det var helt okej, det är bra att kunna sånt och jag som knappt har en aning om något sånt så är det ju en fördel senare. :) Idag är det torsdag och jag har sovmorgon, ska ta bussen nu fem i nio. Är nästan helt klar och det är bara lite som ska packas ner, kommer antagligen bli stressigt som vanligt.

Kommentarer
Skrivit av: amanda

hoppas du får jobbet :)

2009-01-22 @ 12:45:10
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0