Torsdag

Gomorgon kära läsare!

Idag  börjar jag halv elva, satte klockan på lite över nio men vaknar nu, A ligger fortfarande och sover, han kunde somna om - lyx tycker jag. Men skönt att få sitta här ensam, spela musik och ska snart gå och duscha. Jag vet inte riktigt hu vädret är, det är soligt, blåser lite och är väl runt  grader. Ska man satsa på shorts idag? Grymt trött på mina jeans, blir för varm och klibbt och hmm... den tål att tänkas på.

Igå var jag, Emma och Jass på familia och shoppade loss, åt på donkan och en liten kjol fick följa med mig hem. En svart från gina tricot. Tror det kostade runt 200:-, lägger in bild på den senare när jag kommer hem, fotade även gårdagens outfit en hann inte blogga igår så får ockå lägga in den och dagens oufit idag. Nu ska jag  hoppa in i duschen och  sen fixa mig lite, skönt att man har tid på sig så behöver man inte stressa.
 
Ha en bra dag,, puss!


Kommentarer
Skrivit av: Nakenhunden

Vad ska du sommarjobba nånstans?

Kanske har frågat förut?!

Kramar

2009-06-04 @ 14:27:08
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0