att hitta tillbaka.

Idag har min klass och några andra klasser varit i Malmö på filmfestival. Såg en film, danskt tal och engelskt text, handlade om jehovas vittnen, en tjej blir kär i en kille som inte tillhör den sekten. faktiskt en helt okej film, dock tycker jag de är hjärntvättade...  Jag och Annie busade till det lite och gick inte på sista filmen, gick runder i affärerna och hade det trevligt  - precis som i sommras. Sen tog vi tåget hem runt halv tre, jag gick på en jobbintervju och hon skulle köra bil.

Jag har funderat och tänkt, funderat på hur jag är nu och hur jag var för ett årsen. Jag är påväg ner igen, det får inte ske. Jag får inte bli den personen igen, jag vill inte. Så ikväll ska jag börja skriva ner saker med mig själv som jag tycker om och inte tycker om och börja " jobba " efter det. Fixa till de sakerna som jag inte är nöjd med. Måste bli av med min trötthet också.

Kommentarer
Skrivit av: FILIPPA

sv: Tack, DETSAMMA ;)

2009-03-12 @ 11:01:21
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0