bara babbel

Har spelat tv spel hela morgonen - madagaskar. Blev glad över att jag klarat så långt,kommer till en ny bana och inser att här är jag redan varit, alltså har jag spelat detta innan. Minnesförlust? Nu är mina ideer slut och har ingen aning om vad jag ska göra. Åsa skulle hämta lite böcker till mig i skolan men hon hade tydligen tömt hela skåpet, not fun. En miljon papper och gud, nu måste jag rensa, hade ju tänkt spara det till trean.. hehe. ;) Har även hrt mig förr och missar inte sådär mycket i skolan, vilket är skönt. Måste börja på historian också, intervjun kan bara göras när jag inte smittar längre och vem vet när det är? Ska göra ett vetenskapligt historie arbete och ska skriva om de finska flyktingbarnen. Vilken tur att min farmor2 kommer från Finland och är just ett flyktingbarn. Kommer bli intressant... :)

Nu blir det vila! :)

Kommentarer
Skrivit av: Pernilla

klart att du INTE skriver en massa babbel, men däremot gör ju en annan det! :/ Tycker det är intressant att läsa andras bloggar :)

2009-03-26 @ 12:59:30
Skrivit av: Natalie

Svar: Hoppas du också har haft en bra dag :)

2009-03-26 @ 17:29:33
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0