hallåå, kom tillbaka!

Fick följa med ner till byn innan, jipppe säger jag bara. Haha, det har gått så långt att jag älskar att följa med ner till ica, allt för att slippa ligga hemma. Tänkte plugga lite till mäsken imorgon, ska gå till skolan och göra ett prov sen hem igen, ska förska få Anton att köra mig dit och hem, börjar samtidigt och sen kan jag vänta där till han är klar. Bara mamma som ska nappa på det också... min ork får faktiskt ta och kolla tillbaka, min aptit också...

Så på schemat idag står det plugg och åter plugg. Vill börja lite smått på historian också, vill känna att jag har kommit igång, Början är alltid svårast.


Kommentarer
Skrivit av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 15:02:43
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0