pyssla om sig själv lite är a och o.

Har tagit mig en dusch och dess för innan satte jag på mig en ansiktsmask. Brukar inte ta det i den ordningen men nu blev det så, ska måla mina naglar och måla dom också, fint fint. ska även se tv nu, desperata hemmafruar - har redan börjat I know, lite sen men  så blir det ibland. noppade även mina väldigt vildväxta ögonbryn så nu ser man mina ögon igen ;)

senare ikväll ( inatt?) kommer min man och sover här, ska förmodligen åka med han till skolan imorgon ( jippie!) för att göra mäskprovet, not fun men måste göras. tänkte även gå till op läraren ( som jag inte hört något bra om på sista tiden!??! vad är detta? ),  han har problem det vet vi alla - men vad händer? attans att jag missar det, kanske lika bra? ska bli roligt att träffa alla igen och ja, jag saknar er. saknar att ha någon att skratta och prata med, inte samma sak via msn/ sms faktiskt.

tv som sagt. tjingeling!

Kommentarer
Skrivit av: Jill

tack. gullig du är! :)

2009-03-31 @ 21:19:51
URL: http://jilllan.blogg.se/
Skrivit av: Nakenhunden

Hehe, jag har oxå gått omv, bra utbildning vi går när man är lite smått hypokondriker eller vad det nu heter ;)

Händer idag då?

Kramar

2009-04-01 @ 10:00:35
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0