söndag

Kan man vara såhär trött? Gick och la mig i hyffsad tid igår och somnade direkt när huvudet landade på kudden och sov fram till sex. Tog min tablett och sov till nio ungefär, och endå är jag dödstrött. Det är min lilla sjukdom som spökar, vill bara bli frisk så jag kan få gå till skolan. Bara att veta att jag ska vara hemma två veckor till ( en skolvecka och ett lov ) är hemskt. Hemskt tråkigt faktiskt...

Idag ska jag som sagt bara vila, försöka få i mig lite mat. Tänkt även börja plugga lite smått till mäsk provet som jag ska gå och göra på onsdag.

Kommentarer
Skrivit av: Sofia

Jag är faktiskt ganska pigg just nu x) haha

2009-03-29 @ 21:21:54
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0