speedwagon

Helt okej kväll igår, träffade släktingar som man inte träffat på många många år och det var jätte skoj. God mat och det blir samma idag, nu på dagen. Kväll blir det fest för vänner och det ska också bli roligt. var och handlade innan, får inte ens lyfta en icakasse eller rispåse. Känns sådär faktiskt, men jag orkar knappt så det gör ingenting. men mammas "tjat" börjar bli lite jobbigt, men man är så himla glad att man inte är sängliggandes längre så man glömmer bort att man fortfarande är sjuk.

Sitter laddar ner musik till ikväll och det blev bland annat speedwagon, mamma lyssnade på de när hon var yngre och jag började med lyssna på dom för ett par årsen  - på min morbrors bröllop. Gammal musik men gud så bra!

Kommentarer
Skrivit av: Sofia

Tjat är ju alltid jobbigt xD som tur är har jag en väldigt otjatig mamma! :D

2009-03-28 @ 19:08:58
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0