18 om en månad

Imorgon ska två tjejkompisar ut och festa -. jag vill också med men får vänta för det är 18. Det känns lite sådär då jag också vill hänga med, men om en månad då jävlar ska jag slå klackarna i taket för då blir jag nämligen 18. Äntligen säger jag bara! Kommer ihåg för fyra årsen satt jag på icas pakering och pratade om just min 18 års dag och så sa jag " nu är det bara fyra år kvar" och nu är jag här. Jag har längtar och Annie, du ska snart få slippa mitt tjat. Har tjatat sedan 9 månader tillbaka, minst en gång om dagen har jag nämt min dag. Idag började jag smått fundera på vad jag önskar mig, men det är ju jätte svårt...

• ansiktsbehandling, får antagligen det av A igen, fick en i julas och det uppskattas verkligen. men man vet aldrig vad han hittar på.
• systemkamera, behöver ej vara en sådan där jätte-jätte bra, bara den är bättre än min dåliga digitalkamera jag har nu.
• pengar , inte till körkort!
• det vanliga som presentkort, smycken, parfym osv.. alltid bra att få. då jag inte lägger pengar på parfym själv.
• en shoppingrunda.

ja, det är väl allt jag kan komma på just nu...


Kommentarer
Skrivit av: Filippas corner

Åh jag längtar också tills jag blir 18, så frustrerande att inte kunna följa med sina kompisar ut.=/ Men jag har 62 dagar kvar(15:e Juli). Suck

2009-05-14 @ 19:31:02
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Skrivit av: you know :P

Haha åh ja ditt tjat om denna dag!

2009-05-14 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0