Dagens Ems

Dålig uppdatering på sista tiden men det är så sjukt mycket som händer just nu och det som får lida är bloggen. Tyvärr är det så, men mina betyg är viktigare, har haft lite svårt för att komma på något vettigt att skriva om. Men det kommer väl så småning om..



"body" , gjort om den till det - gina tricot
skärp från h&m
jeans - gina tricot

och så slänger jag in gårdagens outfit för hann inte med det:



Kort "jacka" - gina tricot
linne - min systers
sen hade jag jeans till, de som har på bilden ovan.

Kommentarer
Skrivit av: Filippas corner

Sv; Ja visst är den :)



Sött linne!

2009-05-14 @ 18:06:44
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0