Grym kväll

Kvällen igår var fantastisk, kommer bilder senare skulle jag tro, om jag får tag i några det vill säga. SJälvklart tog jag inga egna och mobilen låg i väskan hela kvällen, som jag hade hängt in. Typiskt, men hade ingen lust till att ha den i handen eller bhn, inte bekvämt att dansa med mobilen där... A hämtade mig inatt och lite full som man var pratade jag på hela vägen hem till honom, om absolut ingenting och när han spelade en låt som jag kände igen sjöng jag med för glatta livet oasvett om jag kunde låten eller inte. Jag måste ha varit jobbig, hehe. 

Vaknade upp med en fruktansvärd huvudvärk och den vill inte ge sig och tabletter hjälper inte. Gissar på sömn men det går inte nu för jag är barnvakt åt mina små syskon. P sitter och spelar nitendo ds och s tittar på tv. vad är dagens barn påvägen? själv var jag ute och lekta så mycket jag bara kunde. tänkte i alla fall baka lite med dom nu, kanske chokladbollar eller muffins till robinson ikväll som vi tänkte se tillsammans med lite gott. synd att vi inte har chokladpudding hemme, är grymt sugen på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0