idag är det vår dag. ♥

Idag har jag och Anton ett halvår tillsammans, tiden går så snabbt och det känns som det alltid varit vi. Det är så det ska vara, älskar dig så himla mycket min plopp. Finns inget bättre än dig. ♥



Därför har jag inte bloggat idag, dels för att jag velat ägna all min tid till Anton, lite extra mycket pussar och kramar, sen har vi varit hos hans syster. Hjälpt till med barnen lite grann, alltid mysigt. Imorgon ska Anton dit igen och jobba lite mer, redan åtta på morgonen. Funderar på om jag ska ta mig en riktig sovmorgon eller om jag ska följa med dit och kanske ta mig en liten tupplur där. Någor jag får tänka på ikväll. Nu ska jag och Anton gå och mysa lite, hehe, det är ju trots allt vår dag idag.


Kommentarer
Skrivit av: Andréa

Sv: Härligt :) Har lagt till dig med nu!

2009-05-15 @ 21:19:24
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Skrivit av: nathalie

GUD VAD GULLIGT, GRATTIS! :D<3333

Sv : Desiree nilsson är s y n d, jag säger bata det ;) PUSS

2009-05-16 @ 14:47:07
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0