Lördag

Hinner inte blogga mycket nu för tiden, far hit och dit och gör allt möjligt. Igår var jag och älsk och köpte glass, mycket gott! Dock får jag bara äta isglass då jag är laktosintolerant men jag var nöjd med min twister.. ( eller vad den nu heter. haha )
Åkte sedan hem till mig för att äta grillat med min familj, sen tog vi våra saker och åkte hem till Antons syster där vi tillbringade natten.Mysigt och roligt! De andra spelade buzz medans jag tittade på - jag var jätte trött...

Vaknade imorse vid sju tiden, full rulle på de små barnen men jag är en morgon människa, dock var  Anton lite sur på mig då jag försökte väcka honom hela tiden i cirka tre timmar. Men vad ska man göra? Han kan ju inte sova bort hela dagen. Nu sitter vi hemma hos mig igen, ska nog följa med familjen till Skäralid, grilla och gå runder i skogen. Låter kanske lite tråkigt, skogen liksom.. men där är jätte fint och kameran får lov att följa med!


Kommentarer
Skrivit av: hanna

sv: haha ja det förstår jag att du gjorde =)

tack detsamma, vad ska du hitta på idag då ?

2009-05-02 @ 13:52:40
URL: http://hannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0