Måndag

Hej bloggen!

Dagarna bara springer förbi och det är redan en ny vecka, jag hinner inte med. Snart är skolan slut och då blir det ingen lugnt och ro på en filt ute i värmen utan jobb på ett äldreboende. Det är så härligt att man fått jobb, nu ska man bara få sitt schema så man kan börja planera lite och så. Måste ringa om det imorgon, viktigt viktigt!  Det är mycket som händer nu de sista veckorna, som tur är börjar läxor, prov osv avta men jisus, man är helt sönder stressad. Några av oss girls i klassen snackade om trean, vi kommer vara helt vilda och galna. Jag längtar som en galning, få skrika att man ska ta studenten och verkligen mena det - snart är det vår tur girls.  Denna veckan är en kort vecka, vilket är tur då jag har en del arbeten osv att göra klar, självklart är de flesta redan klara med de medans jag knappt kommit halvvägs. Men jag har varken lust eller ork till det, tråkigt för sådan är jag egentligen inte...  När jag endå skriver om skolan har jag säkrat mitt vg i historia, känns så himla skönt då jag varit nervös för betyget i den kursen. Tihi.

Sitter och lyssnar på en massa melodifestival låtar, och måste säga att det flesta är faktiskt bra, i alla fall hyffsade. Ett bra år, helt klart!

Kommentarer
Skrivit av: anniee panniee

det skall tillläggas att vi ska springa runt i korridorerna och leka tagen och häst! :P hahah here I come! and you!

2009-05-18 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0