viktoria secret i repris

nu är bilderna uppe från fredagens äventyr. vissa av   modellarna har varit med i svenska topmodel, vilket jag tyckte var lite häftigt, man satt ju bänkad framför tv:n då, även om inte den svenska serien slår den amerikanska. ta mig tillbaka till denna kväll, den var perfekt!



AC, Jass och lilla jag! trivs i min nya hårfärg...



jag och Jass, vet inte riktigt vad vi gör?....



skyller på drinkarna.



puss!



modellerna + en som vann (?) tid med modellerna.. ( rätta mig om jag har fel! )




Kommentarer
Skrivit av: Filippas corner

Du ser ut att haft roligt! :)

2009-05-26 @ 19:31:08
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0