andra har hundar att prata med ....

Jag har min Wilma och andarna som tycks hålla till här. Men det är en annan historia och ni skulle inte tro mig, men det borde ni. Sjukt häftigt. Det jag ville säga såhär, innan läggdags, är att wilmis är min bästa vän. Tje, hon må vara en kanin men en jävel på att lyssna och ställer inte dumma frågor tillbaka. Perfekt! Hon tycker om morötter lika mycket som hon tycker om mig.

( och det var väl f*n att jag missade att svara på anton's go'natt sms. men vi ses ju imorgon baby! )

Go'natt och jag ska unna mig en sovmorgon, på 2008's sista dag. Lyxigt va? Jag om någon förtjänar det. Ni skulle bara veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0