små förändringar

Självklart ska jag få en av mina vill-vara-ensam-dagar komma just idag. Jag känner inte för att göra någonting, bara gå runder i mina myskläder, det vill säga Antons siden kallingar och en stor mjukiströja. Helst ska jag ligga under täcket med en bra bok och lite lugn musik i bakgrunden. Skärpning Emelie! Men jag hatar känslan.

Snart ska jag ner till ica, köpa hårfärg. Kunde gjort det igår, men blev idag istället. Vet inte vilken färg än, om jag ska ha slingor i eller om jag ska färga det i en färg. Vi får se hur det blir, jag älskar att göra små enkla förändringar med mig själv. Det är dom man uppskattar mest.

Kommentarer
Skrivit av: Mikaela

Svar: Tack så mycket, :)

2009-01-03 @ 12:10:53
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0