jag börjar få lite ångest...

Igår åkte min sötnos iväg och sedan dess har vi skickat gulliga och jag-saknar-dig-jätte-mycket sms. Jag börjar få en känsla av att någon kommer ha tröttnat på det när han kommer tillbaka. Men, jag tycker om det. Han är det bästa jag har och det finaste. Älskade pojkvän.

Idag har jag gått runder i hans tjocktröja, som är påtok för stor för mig. Sjukt mysigt och jag känner mig jätte flottig, men vad gör det? Det är söndag och då får man lov att gå klädd såhär. Får dock lite ångest över att jag äter hela tiden och jag äter sånt jag inte tål, fy dig emelie! Måste verkligen skärpa mig, i skolan också. Mat-tanterna känner inte igen mig alla gånger och då är det busenkelt att smita förbi och ta den "vanliga" maten. Buse är jag allt ibland... Dock får magen ta hela smällen och har varit uppsväld hela veckan.  Ikväll blir det att jag tittar på Oth och Gossip girl som börjat igen, äntligen! Började visst förra söndagen men då var jag fullt upptagen med annat så glömde helt bort det.

Kommentarer
Skrivit av: s

hur tillbringade du din alla hjärtans dag? kram

2009-02-15 @ 17:45:44
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0