ingen inspiration + dagens ems

Har inte haft något att blogga om och därför struntat i att blogga överhuvudtaget. Bättre än att inte blogga än att skriva halvdana inlägg om ingenting. right? :) Idag har jag varit med A, vaknade upp brevid honom imorse, helt underbart! Gjorde vid oss och sen körde vi ut till hans syster en stund, körde sedan hem till honom igen och åt tacos, satt fint i magen. Efter det tog jag tåget hem och åt girllat, måste minska på mängden mat jag äter. För börjar gå upp i vikt och det är ett big no no. Jag är nöjd med den vikten jag har nu, ungefär och större vill jag inte bli. ( då kan jag ju inte sno sis kläder, haha. ;)  ) Nu har  A kommit hit efter sin fotbolls träning och ska gå och tvätta av sminket och sen krypa ner i sängen till en bra film.



body - gt
kjol - gt
tights - ica


Kommentarer
Skrivit av: Filippas corner

Fint :)

2009-05-22 @ 19:34:03
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Skrivit av: Dress Like a Princess

Söt kjol!

2009-05-24 @ 11:21:09
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0