Lugn kväll

Har nyss tagit mig en dusch och ska snart hoppa i säng, måste bara få i mig något i magen. Vet att det inte är sådär jätte bra att äta precis innan läggdax men vad ska man göra när magen kurrar?

Ett extra jobb hade suttit fint just nu, att leva på studiebidraget är inte lätt. Beher lite nya kläder men pengarna räcker inte till någonting, snåla får man göra och inga impulsköp blir det. Längtar tills jag får mitt schema och längtar till hösten då jag kan sätta upp mig som timmis och tjäna lite extra pengar där. Har ju fått jobb på ett äldreboende, min praktikplats i ettan faktiskt, ser framimot det! Dock är det lite skrämmande då jag var praktikant där och kunde säga nej till vissa saker - nu måste jag göra det. men man lär sig och man utvecklas, vilket jag tycker är super viktigt. Min självkänsla har blivit så mycket bättre sen jag började på gymnasiet för snart två årsen .

Kommentarer
Skrivit av: Bea

Hoppas du får en super bra onsdag :)

2009-04-29 @ 02:36:26
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Skrivit av: emma

ja visst är det:)



KRAM

2009-04-29 @ 08:01:22
URL: http://hidling.blogg.se/
Skrivit av: Nakenhunden

ååå, låter inget kul med massa plugg...



Jag ska oxå fira Valborg eller iallafall kolla en stund på elden, sen blir det nog lite mc-åka ;)



Skönt att det bara är idag och imorn i skolan för din del! Sen är du ledig ju!! :)

Kramar

2009-04-29 @ 08:55:02
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0