puuh, äntligen klar!

Till middag blev det grillat, jag tröttnar aldrig! Tittade sen på tv med mamma, som vi skrattade. Skönt att få riktigt gapskratta ibland, härligt. Sen blev det ica och handla lite gotter, mums. Jag borde inte äta så mycket onyttigt då jag inte får lov att träna, det går inte ihop... Jag som skulle få en super fin sommar kropp, hm. Den tanken sket sig...

Precis städat mitt rum + hallen i lillhuset. ( jag och sis bor i vårt ombyggda garage ) , Såg rent förjävligt ut men nu är där rent och fint, nybäddat i sängen också. Sötnosen borde komma snart, matchen slutar nu vid nio så antar att han är här runt tio tiden.  Så ikväll blir det mys med Anton framför tvn♥


Kommentarer
Skrivit av: Anonym

fin blogg

http://justenjoyit.blogg.se ta en titt och släng gärna dit en kommentar :)

2009-04-24 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0