puuuuh.

Det tar aldrig slut men har kommit en bra bit på arbetet nu, får fortsätta lite i helgen för nu är mitt huvud helt slut. Ska snart gå och packa ner lite saker till imorgon, sticker ju till Anton ikväll, min fina fina pojkvän. Vad hade jag gjort utan honom?

Imorgon blir det nog lite festigheter, B-hof. Känner för att jag behöver komma ut och det är ett perfekt tillfälle då många från min skola ska dit. Blir dock ingen dricka för mig, avstår från det då min lever och mjälte varit förstorade nyss. Eller dom kanske är det fortarande? Ska i alla fall vara försiktig och de i ett nykter tillstånd. Det är inte så många som dricker på samma sätt längre då många har ett jobb och jobbar dagen efter att vi varit ute, passar mig perfekt imorgon. :)  

Bjuder på lite bilder sen förra gången vi var ute, minns inte mycket men det jag minns är härliga minnen ;)










Kommentarer
Skrivit av: JOSEFINE

vad har du för planer idag? :)

2009-04-10 @ 11:09:08
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0