sjuk och åter sjuk.

Vad tänkte jag på i fredags? utgång, när jag har körtelfeber!? Jo men det är helt okej emelie, du kan ju bara dö och bli sjuk igen. Kanske är lite att ta i det dära med att dö, men dålig igen är jag dock. Nästan ingen aptit igen, precis när jag fått tillbaka den och har ett rivjärn i halsen, gode gud omd en svullnar upp och bli sådära äckligt tjock igen. Rolig röst har jag och en härlig förkylning med hosta. Tummen upp.

Annara har helgen varit mer än perfekt, i fredags blev det som sagt utgång med Emmafemma, härlig kväll. I lördags var det lite påskfest hos Antons syster, mycket trevligt. Och mycket snusk ska jag väl säga? Sov även där då min man blev lite (?) fuller, ja alla "männen" blev det. ;) idag blev det lite shopping, visar mitt köp imorgon, har även varit hemma hos Åsa,härligt. Där blev det fika i stora lass.

Nu ska jag titta igen mitt hi arbete och planera lite inför nästa vecka, vad vet jag inte riktigt.. Haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0