stora planer....

Jag börjar känna mig äldre, det är så himla oroligt! Snart blir jag 18, otroligt skönt att få sköta sig själv lite grann. Kunna bestämma vissa saker och körkortet kommer i hösten också, allt är bokat och klart. Ska bara börja övningsköra ordentligt, men det kommer. Mamma är ju trött på grund av graviditeten - vilket jag får respektera!

Jag vill ta studenten och få göra det jag verkligen vill, vill ju bli barnmorska. Först läsa till sjuksköterska i Lund eller Kristianstad, jag vill jag vill och längtar till det är vår tur att söka in. Nej nu måste jag fortsätta med sam, tråkigt värre.

Kommentarer
Skrivit av: Jasmin - Modeblogg

Jo :D allt är bara bra med mig.D

kram

2009-04-16 @ 20:16:53
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Skrivit av: Fii

sv: tack detsamma :)



Ooh jag har också börjat fundera på att hoppa av denna utbildningen och utbilda mig till barnmorska :) Fast det är så dåligt betalt ;/

2009-04-17 @ 09:49:24
URL: http://fiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0