vad gör man när man väntar?

jo, man letar upp såna här dö tråkiga listor bara för att ha något att göra...

Namn: Sandra Emelie Sofie Gustavsson
Smeknamn: Ems, Emy, ploppan
Födelsedag: 25 juni
Födelseort: Ängelholm
Ögonfärg: Blå / gröna
Hårfärg: Påväg att bli ljusare, så en blanding just nu.
Pluggar/Jobbar: Går snart ut tvåan
Familj: yesbox! fyra syskon, den femte påväg.

FAVORIT...
Färg: vitt
Plats: finns många favorit platser
Land: Sverige och Thailand
Film: finns många bra filmer, men dagboken är en av favoriterna
Djur: katt och små hundar
Affär: h&m, gt.
Serie: 2½ men, gossip girl, oth.
CD: har ingen speciell cd...
Café: mezzo
Skor: platta skor till vardags, höga till fest
Internetaktivitet: facebook, bdb, msn, blogg

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: oh ja...
Gnälla: beror på hur jag mår.
Skrika: nje, hemma isf.
Sova: inte sådär värst bra
Ha ångest: skojar du eller?
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: jag har inte levt mitt liv än, så hell no!
Drömma mardrömmar: för ofta
Drömma sexdrömmar:  hallå? vem gör inte det?
Ta droger: sån sysslar jag icke med.
Försöka vara annorlunda: alla är vi annorlunda
Klä dig i svart: händer.
Gå till kyrkan: bara om jag verkligen måste, men det är mysigt.
Gå i skolan: jadå.
Röka: skulle aldrig få för mig att  börja.
Ha sex: oh ja...
Ljuga: alla drar vi en vit lögn då och då. men inget större..
Hata folk: hata är ett stark ord, tycka mindre om.
Lita på folk: jag litar på alldeles för många, not good

NÄR...
Åt du senast: Vid fem/ sex tiden.
Läste du en bok senast: Förra veckan
Var du på konsert senast: tror aldrig jag varit på en konsert så...
Köpte du något senast: kiosken i skolan..
Kysste du någon senast: igår
Svor du senast: frågan är när jag inte svär..
Sjöng du senast: innan idag
Klagade du senast: det var också innan idag
Är de sommar: näst in till...

VEM...
Saknar du: Anton, men han är påväg hit
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: sis
Vill du slå: nämner jag inte här
Kysste dig senast: Anton ♥
Vill du kittla: ingen som jag kan komma på
Kramade du sist: sis
Vill du prata med: ingen just nu
Skrek du på senast: hmm. måste varit Anton...
Vill du va som: mig själv såklart.
Sårade dig senast: inte värd att ta upp här.
Vill du bli galet full med: The love of my life, så det händer ngt. Mohaha!
Gjorde dig riktigt glad senast: amalia och jag är galna ihop, härlig sång blir det!
Fick du sms från senast: pappa
Ringde dig senast: antagligen anton

HAR DU...
För många vänner: kan man ha för många?
Förföljelsemani: beror på, är det en snygging så varför inte? haha...
Tvångstankar: ja.
Någon annan psykisk sjukdom: mer än att det är något litet fel i hjärnan? nope..
Skadat någon: ja, det har jag väl.
Färgat håret: för mycket.
Brutit några ben: nej
Några piercings: öronen och navlen
Några tatueringar: vill ha.
Egen dator: nope, delar med familjen
Gjort bort dig rejält: haha ja, vem har inte det?
Bra självförtroende: brjar bli riktigt bra.
Kysst någon: mmm. ♥
Haft sex: mm, massor ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: yes.
Bjudit ut någon: inte idag
Varit kär: jag är det nu
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja och det var hemskt.
Blivit dumpad: yes
Velat vara otrogen: nej fy
Varit otrogen: ja men inget jag är stolt över.
Stulet någonting: nej?
Lämnat landet: yes, till thailnd endast 13 år gammal utan föräldrar
Rymt hemifrån: räknas till gatans slut?
Tuttat eld på nåt: räknas ljus? haha
Gjort något olagligt: vem har inte det?

HUR...
Går du: vill jag nog inte veta. haha
Svarar du i telefonen: " heeeeeej, jaaaa?, hej det är emelie"
Fördriver du tiden: musik, skola, vara med anton, läsa
Mycket pengar har du: 10 kr på kortet
Tjänar du pengar: nej
Bäddar du sängen: ibland
Ofta diskar du: har diskmaskin
Ofta städar du: när det börjar bli smutsigt
Många stör du dig på: beror på mitt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0