är jag trög?

Suttit med historian ett tag nu och förstår ingenting, wienkongress, krig här och där och imperialism. jo men visst, det behöver jag ju när jag ska säga åt en kvinna att hon kan krysta.... nu ska jag inte klaga, historia är roligt om man förstår och lyssnat på lektionerna. vilket jag inte gjort denna gången, med ett halvt öra ungefär. skyll dig själv emelie.

var även ute med mina syskon i snön en stund. tyvärr är det där magiska med snön borta och jag har börjat inse att jag börjar bli stor. ( 18 om 4 månader! ), lite sorgligt för dom var verkligen glada över att jag ville göra något med dom. men när min snögrotta rasade igen gav jag upp och dom fick fortsätta bygga själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0